niedziela, 25 września 2016

Cukier puder

Moda w pigułce. 3 trendy w jednej stylizacji. Wiesz, jak nosić kolory nude od stóp do głów? Sprawdź, jakie buty są aktualnie w trendzie. Odkryj najmodniejszy w tym sezonie fason spódnic i spodni.



Po pierwsze - total nude look. Kolory cieliste może nie są oczywistą propozycją na końcówkę lata lub jesienną słotę, ale podjęłam wyzwanie. Przygaszony, lekko brudny, pudrowy róż lub nude najlepiej nosić od stóp do głów albo łączyć z kolorem musztardowym. Jeśli zdecydujecie się na tę ostatnią wersję, wybierzcie czarne buty lub te w odcieniach ziemi.
Szpilki chwilowo odeszły do lamusa. Zastąpiły je czółenka na klocku. Teraz przede wszystkim liczy się wygoda. Jesienne buty powinny mieć solidną podstawę - stabilny słupek jest obowiązkowy. I choć ja osobiście nie rezygnuję z tych pierwszych, skusiłam się jak na ten moment na jedną parę.
Po trzecie - plisowania. Nadają każdej stylizacji lekkości, zwiewności i są prawdziwym hitem tego sezonu. Jeśli zastanawiacie się nad zakupem - postawcie na spódnicę midi lub spodnie 7/8.




Zestaw:
Top Vintage
Spodnie SheIn | Podobne Tutaj
Buty ZARA
Okulary SheIn
Torebka H&M Trend
Zegarek House
Naszyjnik Ania Kruk
Pierścionki H&M Premium

20 komentarzy:

  1. chętnie bym się sama tak ubrała, ale zawsze mam wrażenie, ze mi nie pasuje nic. na Tobie wszystko leży idealnie! :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, do odważnych świat należy. Kiedy, jeśli nie teraz? ;-)

      Usuń
  2. Jestem wprost zachwycona tym lookiem! Miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wygladasz! Spodnie najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacny puder, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie kolorów. :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna, delikatna i kobieca stylizacja, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeeju jak ja chcę takie spodnie! Niby już zimno, ale wiem, że w przyszłe lato już takich nie znajdę :/
    Genialnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny zestaw! Delikatny, kobiecy.... SUPER!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Having a good username on TikTok is so important. Because if it will attractive and catchy then it helps to gain follower. Because when someone like your video then he tells to his friends and others about you and suggest them to follow you and if your username is simple and awesome then It's a big advantage for you. So you can find many Catchy TikTok Username here.

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing Website With Very Useful Articles Thanks for sharing keep writing up... Instagram Names

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja, uzupełniłby ją wspaniałe kolczyki srebrne, takie jak tu:
    https://esclusiva.pl/Kolczyki-srebrne, pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow is amazing website with amazing articles thanks for sharing with us keep writing up. Nice Article.
    Best Names for PUBG

    OdpowiedzUsuń